توصیه ما در خرید جوراب

گزینه_های_مورد_نظر_در_خرید_جوراب_چیست[1]

گزینه های مورد نظر در خرید جوراب چیست ؟

فعالیت های روزانه ما انسان ها در کفش بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد و پا در این ساعت ها به استراحت نیاز دارد. ، بنابراین یک جفت جوراب با تکنولوژی بالا اولین خط دفاع شما برای پاهای خشک ، راحت و بدون تاول است. در حالی که کلمه “جوراب های فنی” ممکن است خنده دار به نظر برسند ، اما امروزه با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی در صنایع نساجی وبافندگی باید به اطلاع شما برسانیم که امروزه فناوری در همه عرصه ها پاگذاشته و زندگی روزانه انسان ها را آسان تر کرده است.

این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا انواع جوراب و کارایی آن ها را بشناسید و بتوانید بهترین جوراب را با توجه به نیاز خودتان انتخاب کنید.

جوراب ورزشی / چند منظوره ورزشی: این دسته گسترده از جوراب های سنتی بدنسازی سفید هستند که در قدیم نیز ارائه می شدند اما امروزه با پارچه های مرطوب کننده ترکیب شده تا از خشکی پا و بوی بد جلوگیری کنند.

جورابهای مناسب برای دویدن:این جوراب ها از جوراب های معمول ظریف ترند و دارای یک بالشتک در قسمت پاشنه پا می باشند و طول این بالشتک برای افراد مختلف نیز ، متفاوت است. برخی از دونده ها برای جابجایی بهتری در کفش خود ، بالشتک کمتری را ترجیح می دهند. برخی دیگر بالشتک بیشتری را برای بالشتک اضافه و کاهش خستگی پا دوست دارند.

جوراب های پیاده روی: این جوراب ها ضد تعریق و ضد بوی بد پا هستند شما می توانید این نوع جوراب را با طرح های بسیار زیبا از گالری ناچو تهیه کنید.

جوراب های کوهنوردی: این جوراب های سنگین وزن گزینه شما با ضخامت اضافی و بالشتک مخصوص شرایط سرد و ناهموار است.

جوراب اسکی و اسنوبورد: این نوع جوراب ناحیه ساق پا را پوشش می دهند و معمولا زیر زانو هستند. آنها نازک هستند وگرمای زیادی را برای کاربر ایجاد نمی کنند. آنها به منظور محافظت از پاهای شما در برابر فشار و ساییدگی درون اسکیت و وسایل ورزشی هستند.

مواد مورد استفاده در انواع جوراب ها

هر یک از پاهای شما به طور متراکم با حدود ۲۵۰،۰۰۰ غدد عرق اکرمی پوشانده شده است ، و همین امر باعث می شود پاها یکی از پر عرق ترین مکان های بدن شما باشد. پارچه با عملکرد مناسب می توانند باعث جذب و پراکندگی همه رطوبت می شوند. در اینجا رایج ترین گزینه ها در

پشم مرینو: الیاف ریز و بدون خارش پشم merino عملا جای جورابهای پشمی خراشیده شده نسل های قبلی را که استفاده کرده اند جایگزین کرده اند. بزرگترین مزیت آنها این است که ترموستاتیک هستند (تنظیم دما) ، بنابراین پای شما در طیف گسترده ای از درجه حرارت راحت می ماند. پشم می تواند تا ۳۰٪ وزن خود را در آب جذب کند و این به پاها در بیشتر شرایط کمک می کند تا خشک بماند.

جوانب مثبت: در شرایط خنک و گرم ، رطوبت ، کوسن ها را جذب و آن ها را از بین می برد ، مانند پشم خاردار خارش ندارد.
منفی: کمی نسب به بقیه پارچه ها گران تر است.

مصنوعی: چندین ماده است که برای تولید جوراب با نخ مصنوعی استفاده می شود. نایلون و لیکرایی Spandex به جوراب ها کمک می کنند تا شکل خود را حفظ کنند ، یک جوراب مناسب را ارائه دهند. پلی استر CoolMax® ، Wickspun ™ آکریلیک و Isolfil® پلی پروپیلن معمولاً از الیافی استفاده می شوند که رطوبت خود را از بین می برند تا پاهای شما خشک نشود و از تاول جلوگیری می کند.

مزایا: بادوام ، سریع خشک می شود ، رطوبت مرطوب می کند.

منفی: راحتی کمتر در شرایط گرم ، در این جوراب ها عایق هنگام خیس شدن و عرق کردن کاهش می یابد.

Ingeo ™: با نام IN-gee-oh ، این ماده یک پلی اتیل پلی استراتیک مبتنی بر ذرت (یا PLA) شبیه به پلی استر عمل می کند اما یک جایگزین سازگار با محیط زیست است.

مزایا: ساخته شده از یک منبع تجدید پذیر ، قابل بازیافت ، و بوی بد پاها را کنترل می کند.
منفی: نسبت به سایر پارچه ها دوام کمتری دارند. فقط می تواند به صورت تجاری کمپوست شود.

ابریشم: این عایق طبیعی در برخی جوراب های کوهنوردی استفاده می شود. باعث رطوبت می شود و بافت صافی در برابر پوست ایجاد می کند.

جوانب مثبت: سبک ، جذب رطوبت، در برابر پوست بسیار راحت است.
منفی: نسبت به سایر پارچه ها دوام کمتری دارند.

با توجه به توضیحات بالا برای شما بهتر است که از کیفیت جوراب هنگام خرید اطمینان کافی کسب کنید و هر جورابی را به اسم پنبه ای و یا نانو خریداری نکنید زیرا بسیاری از متقلبان برخی از جوراب ها را به نام نانو میفر گالری ناچو ارائه دهنده انواع جوراب در انواع سایز می باشد و شما می توانید از خرید اینترنتی خود از سایت ناچو لذت ببرید.

مواد_مورد_استفاده_در_انواع_جوراب_ها[1]

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
دریافت سفارش در تهران با پیک موتوری زیر 5 ساعت! ارسال پستی رایگان کل کشور بالای ۴۰۰ تومان | ۰۲۱۲۲۱۸۷۴۰۲